9-те правила на респондента

9-те правила на респондента

Избрахме най-често задаваните от вас въпроси и написахме правилник на респондента, с помощта на който нищо не може да Ви изненада при попълването на въпросниците. 1. Най-бързият печели – времето е пари, във Вашия случай - точки.
  • И в проучването на пазара важи поговорката „Кой превари, той завари“. Често имате само няколко дни, за да попълните въпросника. Винаги търсим само определен брой хора от даден регион, специфична възраст или образование. Следователно, възможно е, ако реагирате на поканата след няколко дни, вече да нямате възможност да попълните изследването и това ще бъде жалко, нали?

2. Винаги готов = идеален респондент.

  • Всеки респондент трябва да актуализира своите данни веднъж на всеки девет месеца. Може би сте си сменили оператора, преместили сте се на нов адрес, купили сте хамстер или сте завършили образованието си? Моля, уведомете ни за промените като актуализирате профила си своевременно. Знаем, че проверката и попълването му ще отнеме известно време, но само по този начин можем да гарантираме, че ще Ви изпращаме подходящите изследвания.

3. Изплащането на точки се извършва винаги в първата седмица на месеца.

  • Достигнали сте 2010 точки, кликвате върху „Поръчка за награда“ и заявявате да Ви изпратим парите по сметка! Знаете ли, че няма значение, кога провеждате трансфер на точки към парична сума в брой (на 1-ви или на 28-ми)? Тя винаги ще се изплаща през първата седмица на следващия месец. Струва си да изчакате да се натрупат повече точки и да поръчате Вашето възнаграждение в края на месеца, нали?

4. Точките можете да замените за пари или да ги дарите за благотворителност.

  • Освен парична сума имате възможност да използвате Вашите точки за благотворителност - можете да избирате между три различни организации.

5. Изследванията не могат да се попълват на мобилен телефон.

  • Получили сте покана за ново проучване, но се бавите заради попълването на дълги и лошо показвани въпроси или видеоклипове? За съжаление, повечето изследвания на нашите клиенти не са оптимизирани за мобилни телефони. Затова, винаги проверявайте първата страница на изследването. Ако Ви съветваме да не го попълвате на мобилния си телефон, моля, изчакайте докато имате на разположение таблет, лаптоп или компютър.

6. За всеки нов член - бира или кола.

  • Ако по Ваша покана 6 човека се регистрират в Българския национален панел, ще Ви наградим с по 100 точки за всеки от тях. Кажете на приятелите си за БНП и 600 точки за 6 нови члена ще кацнат в сметката Ви. Това вече са две бири.

7. Мистерията 1 точка - разгадана.

  • Завършили сте проучването, но сте получили само 1 точка? „Как е възможно? Вече нищо няма да попълвам!“ Не се притеснявайте, няма да загубите Вашите точки. Това е тип изследване, при което за различните респонденти въпросникът има различна дължина, следователно и различно възнаграждение. В този случай ще получите точки допълнително - до 30 дни след края на проучването.

8. Спряно изследване.

  • Изпратили ли сме Ви покана за изследване, но не можете да го попълните, защото временно е спряно? Изследванията най-често се спират поради технически причини, изпълнени квоти или проверка на данни на клиент. Моля, върнете се към този въпросник по-късно, конкретната дата ще бъде посочена в информацията за проучването в потребителския Ви профил.

9. Веднъж и завинаги.

  • Можете ли да направите проучването отново достъпно? Започнах да го попълвам на мобилния си телефон, но системата не ме пуска по-нататък, ще го довърша на компютъра си. За съжаление, няма да е възможно. Можете да влезете в изследването само веднъж (освен ако в поканата не е посочено друго). Повторен вход не е възможен.


И не забравяйте! Ако имате проблем с проучването, не можете да влезете в профила си, нуждаете се от съвет, искате да се оплачете или просто да ни похвалите, можете да се свържете с нас чрез podkrepa@nacionalenpanel.bg. Винаги сме на Ваше разположение.