Регистрация

  • Какво представлява Българският национален панел?

    Българският национален панел е място, където се регистрират интернет потребители, които искат да участват в проучвания на пазара и на общественото мнение. Българският национален панел се управлява от дружеството Český národní panel, s.r.o („Чешки национален панел” ООД) и представлява съвместен проект на учредителите на това дружество - чешките изследователски агенции: Nielsen Admosphere а.s., NMS Market Research s.r.o. и STEM/MARK a.s. Наши клиенти са български и чуждестранни изследователски агенции, университети, изследователски центрове и държавни институции.

  • Какво получавам като се регистрирам в Българския национален панел?

    Получавате възможност да изразявате мнението си по различни теми и да получавате интересни награди от нашия каталог, пари или възможност да допринесете за каузите на благотворителни организации, с които сътрудничим, като дарите пари, които сте спечелили като награда за участието си в изследвания.

  • Kой може да стане член на Българския национален панел?

    Всеки, който е навършил 15 години, живее на територията на Република България и желае да участва в интернет проучвания на пазара и общественото мнение.

  • Как мога да стана член на Българския национален панел?

    Просто въведете Ваш валиден имейл адрес (след като кликнете на „Регистрация”, вдясно на нашата начална страница), изчакайте нашия имейл и честно попълнете регистрационния формуляр. Не е разрешено да се регистрирате повече от един път.

  • Имам ли право да участвам едновременно и в Чешкия, Словашкия, Полския или Унгарския национален панел?

    Нямате право да участвате едновременно в повече от един от нашите панели (Чешки, Словашки, Полски или Унгарски национален панел). Моля, изберете държавата, в която живеете.

  • Какви са изискванията към хардуера и софтуера?

    За да участвате в изследвания, имате нужда само от обикновен настолен компютър или лаптоп с интернет връзка и интернет браузър с позволени Cookies, JavaScript и инсталиран Adobe Flash. Не препоръчваме използването на браузър Internet Explorer, тъй като може да не е съвместим с някои от въпросниците. Препоръчваме Mozilla Firefox или Google Chrome – актуални версии, без добавени програми, които могат да попречат на правилното функциониране на въпросниците (напр., да блокират възпроизвеждане на видеоклипове, погрешно да разчетат съдържанието на проучването като „реклама” и да го блокират и т.н.).

Лични данни

  • Защо трябва да предоставя лични данни при регистрацията си?

    За да поддържаме високото качество на нашите изследвания, имаме нужда от участници в Панела, които честно попълват истинската информация за себе си. Интересуваме се от социо-демографски характеристики като пол, образование, възраст и други, за да познаваме структурата на Българския национален панел и да избираме за Вас най-подходящите изследвания, в които да участвате.

  • Защо трябва да посоча телефонен номер при регистрацията?

    Ще използваме телефонния Ви номер веднъж – в кратък разговор ще проверим данните, които сте ни предоставили при регистрацията. Ако изрично не изявите желание да участвате в телефонни изследвания, няма повече да Ви звъним. След това Вие ще използвате номера си като елемент за сигурност, когато променяте данни в профила си или потвърждавате поръчки за предоставяне на награди.

  • Как се обработват личните данни, които Ви доверявам?

    Внимателно защитаваме и обработваме цялата лична информация, която ни предоставяте, така че да не може да бъде използвана от неупълномощено лице. Най-строго спазваме европейския Общ регламент за защита на личните данни. За работа с лични данни, ние сме регистрирани в Службата за защита на личните данни на Република Чехия, както се изисква от Закон № 101/2000 Coll. за защита на личните данни.

  • Кой има достъп до личните ми данни?

    Само упълномощени и обучени служители, които управляват Българския национален панел имат достъп до личните данни, които ни предоставяте. Не е възможно личните Ви данни да попаднат в ръцете на трети лица. Също така, личните Ви данни не са достъпни в интернет.

Членство в панела

  • Как мога да участвам в изследвания?

    Ще Ви изпращаме по имейл покани за участие в конкретни изследвания. Просто кликнете върху бутона „Стартиране на проучването” в имейла или в раздела Изследвания и точки в профила Ви на нашия сайт www.nacionalenpanel.bg и следвайте инструкциите. Поканите ни за участие в изследвания няма да са редовно, а от време на време, в зависимост от текущото търсене на нашите клиенти за респонденти с Вашите характеристики, т.е. според целевата група на проучването. За да получавате покани по-често, е нужно да предоставите пълна и вярна информация за себе си във Вашия профил.

  • Какво означава участие в изследване?

    Участие в изследване означава да попълните онлайн въпросник, за който сте получили покана. Времето, необходимо за попълване, зависи от броя на въпросите - обикновено варира от 1 до 25 мин. Ще Ви информираме за предполагаемото време за попълване преди да влезете в изследването. Обаче, въпросникът може да свърши по-рано, в случай, че не отговаряте на някое от допълнителните условия за участие или ако в проучването вече са участвали достатъчен брой респонденти с Вашите характеристики. Препоръчваме Ви да попълвате въпросника без прекъсване, тъй като обикновено той не може да бъде отварян многократно.

  • Трябва ли да участвам във всички изследвания?

    Ще се радваме да участвате във всички изследвания, за които Ви поканим. Разбира се, не е задължително. Ако знаете, че за известно време няма да имате възможност да участвате в изследвания (например, по време на почивка), използвайте опцията временно да спрете акаунта си, в настройките на Вашия профил. В случай, че многократно не отговаряте на поканите ни за участие в изследвания, системата ни автоматично ще намали поканите към Вас.

  • Колко имейли ще ми изпращате?

    След регистрацията ще получите имейл за потвърждение. На следващия ден може да очаквате първата ни покана за участие в проучване. След това наш служител ще се свърже с Вас по телефона за удостоверяване на регистрацията Ви, а следващите покани ще са в зависимост от интереса на нашите клиенти. По изключение ще получавате имейли с важна информация за Вашето членство. Никога не изпращаме спам.

Точки и награди

Промени в профила

Решаване на проблеми